Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Blogoscars 2012 - Best Actress

Στο ίδιο μοτίβο με τον β' γυναικείο.Nα τονίσω οτί έχω σημαντικά κενά στην κατηγορία,κυρίως γιατί δεν έχω δεί ακόμη το "My Week With Marilyn",ενώ οι ερμηνείες των Meryl Strip,Viola Davis και Tilda Swinton,με άφησαν αδιάφορο.Για τη Ψeira μη ξαναρίξω χολή,τρέχα στα αντι-blogoscars.



Πάμε και στη δεκάδα...

10)Eva Green(Perfect Sense)


Aυτό το μείγμα σκρόφας,αυθεντίας στη μαύρη μαγεία και γυναικάρας που βγάζει,με τρελαίνει..



9)Kim Cattrall(Meet Monica Velour)



Δε θα διάλεγα άλλη ώς την ενσάρκωση του απόλυτου εφηβικού έρωτα,που,πλέον,έχει ξεπέσει...



8)Mia Wasikowska(Jane Eyre)


Άι χάσου,μυρμηγκάάάκιιι...



7)Kirsten Dunst(Melancholia)


"Τί ημισφαιρικές προβολές του πρόσθιου θωρακικού τοιχώματος σου είναι αυτές μανίτσα μου;;;" Νο.1





6)Saoirse Ronan(Hanna)



Tρέξε μωρ' Χάννα...



5)Glenn Close(Albert Nobbs)




Επιτέλους,έβαλαν την Close να ενσαρκώσει τον Gabriel Byrne(Επίσης,αν παραπονεθείς "Τί δουλειά έχει η Βουγιούκλω με τις υπόλοιπες;",να ξέρεις η εναλλακτική ήταν gif της Μαντάμ Αλόμας από τα "Μεγάλα Καμάκια Των Τραβεστί")




4)Elizabeth Olsen(Martha Marcy May Marlen)




"Τί ημισφαιρικές προβολές του πρόσθιου θωρακικού τοιχώματος σου είναι αυτές μανίτσα μου;;;" No.2.
H Εlizabeth έχει όλα τα προσόντα να γίνει η Τζένη Μπότση της Οκλαχόμα...




3)Elena Anaya(La piel que habito)



To λές και "Σύνδρομο της Χιονάτης"..



2)Olivia Colman(Tyrannosaur)

Εσύ πώς βρέθηκες στη λίστα,αφού ψηφίζω γκόμενες;;Είσαι ηθοποιάρα,όμως,κι αυτό από μόνο του σε κάνει τρελά sexy...



1)Felicity Jones(Like Crazy)



Tην πριόνισα τη φλεβάρα μου για τη Felicity...

Δεν υπάρχουν σχόλια: