Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Blogoscars Part V - Best Actor

Η μόνη λίστα στην οποία έχω κάποιο κενό,κυρίως,γιατί δεν έχω καταφέρει ακόμη να δώ το "Barney's Version".Λατρεύω Paul Giamatti και έχω ακούσει τα καλύτερα για την ερμηνεία του.Ελπίζω να το έχουν δεί αρκετοί από τους υπόλοιπους bloggers και να αποδώσουν τα εύσημα.Πάμε,όμως,στη δική μου δεκάδα για τώρα...

10)

Ray Winstone για το 44 Inch Chest.Σε κερδίζει από την πρώτη κιόλας σκηνή.Εκεί,που στέκεται αμίλητος και ακούνητος ακούγωντας το "Without You"...

9)

Jesse Eisenberg για το The Social Network.Δεν είμαι fan του συγκεκριμένου ηθοποιού,το geek στοιχείο,όμως,που απαιτούσε ο ρόλος,το εξυπηρέτησε άριστα.

8)

Αaron Johnson για το Kick Ass.Δεν είναι τυχαία η φώτο που χρησιμοποίησα,καθώς η θέση του στη λίστα μου είναι,μάλλον,τιμιτική για τη συνολική φετινή του παρουσία.Κονταροχτυπιέται με τον Andrew Garfield για το Next Best Thing...

7)

James Franko για το 127 Hours.Για τα ψήγματα James Dean που διακρίνω στο βλέμμα του...

6)

Robert Duvall για το Get Low.Βιβλική φιγούρα,τεράστιος ηθοποιός.

5)

Jim Carrey για το I Love You Phillip Morris.Άψογος,στον πλέον ξεχωριστό ρόλο της καριέρας του.


4)

Colin Firth για το The King's Speech.Εκπληκτικός,μα κάπως διεκπαιρεωτικός.To άξιζε περισσότερο πέρυσι για το "A Single Man".

3)

Cassey Affleck για το The Killer Inside Me.Για την εκπληκτική διαχείριση ενός βίαιου ρόλου.

2)

Εdward Norton για το Leaves Of Grass.Μετά από πολύ καιρό μας έδωσε ένα σπουδαίο ρόλο και μας θύμισε γιατί τον αγαπήσαμε στα late 90's...

1)

George Clooney για το The American.Le Samurai,βρήκες το μάστορα σου.Ρόλος υπόκωφης έντασης και κινηματογραφικής μαγείας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: