Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Blogoscars Part III - Best Director

10)

Tom Hooper για το The King's Speech.Μία θέση του αξίζει,για τους κινδύνους που κάθε σκηνοθέτης αντιμετωπίζει όταν χειρίζεται μία αληθινή ιστορία,όχι όμως και για πρωτιά...

9)

Ben Affleck για το The Town.Ποτέ ξανά,ένας τόσο κακός ηθοποιός δε μεταλλάχθηκε σε ένα τόσο καλό σκηνοθέτη.


8)

Brad Anderson για το Vanishing On 7th Street.Κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή "έφαγε" τη θέση του David O.Russell για το The Fighter.Είμαι fan του Anderson από την εποχή του Machinist και,έκτοτε,δε με έχει απογοητεύσει.

7)

Roman Polanski για το Ghost Writer.Ο Hitchcock θα ήταν υπερήφανος.

6)

Μatthew Vaughn για το Kick Ass.Γιατί μου χάρισε μία από τις καλύτερες εμπειρίες σε κινηματογράφο.

5)

Μike Leigh για το Another Year.Μαέστρος...

4)

Christopher Nolan για το Inception.Γιατί του στέρησαν αδίκως μια υποψηφιότητα.Πρόκειται για το νεό Spielberg,χωρίς αυτό,βέβαια,να αποτελεί απαραίτητα κοπλιμέντο.

3)

Gaspar Noe για το Enter The Void.Είναι εστετιστής.Πάει,όμως,το μέσο ένα βήμα πιό πέρα.Ο ορισμός του-έχω την πλήρη επίβλεψη του πονήματος μου-σκηνοθέτη.

2)

Αnton Corbijn για το The American.O Jean Pierre Melville θα δάκρυζε από συγκίνηση.

1)

Darren Arronofsky για το The Black Swan.Πιο ώριμος από ποτέ...

1 σχόλιο:

rebelli0n είπε...

γαμιστερη λίστα.
Χαιρομαι που έχεις Noe τόσο ψηλα γιατι εκανε σινεμα με το enter the void.
Οπως και για το Gorbijin φυσικα.
Δε χωρούσε πουθενα fincher ομως; πουθενα; :(

αυτο βεβαια που δεν ειμαι σιγουρος ειναι αν το vanishing ειναι eligible, νομιζω ειναι εκτος οριου (φεβρουαριος 10 - 11 που υπάρχει) τσέκαρε μία και εσυ ο ιδιος να δεις.