Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

#Blogoscars 2014 - Best Scenes

10) " Ίσα μωρή φαρμακομούνα, που μου έγινες ίδια Ελλεηνίδα, τώρα θα σου κόψω τα ήπατα με τη λυρικότητα μου " ( Before Midnight )




9) " Eγώ  μαρή αχλάδω είμαι η πρωτότοκια και άμα γουστάρω σου πετάω και μπλιμπλίκι με πάγο ναούμε" ( Frozen )




8) " Ψήσε ένα Nespresso και έρχομαι για κους-κουσάκι" ( Gravity )




7) " Έχω κουμπώσει τον αχόρταγο και οδηγώ και σε σκέφτομαι με Κ.Ν.Σ κατεσταλμένο" ( The Wolf Of Wall Street )




6) " 90's πανηγύρι στις Κάτω Βρυσούλες στον Παράδεισο. Το πρόγραμμα ανοίγουν οι Scorpions " ( This Is The End )




5) " Το πάρτυ-γιατί-να-μη-βρεθώ-κι-εγώ-μια-φορά-σε-ένα-τέτοιο-γαμώ-τα-γαμήσια-μου" ( La Grande Bellezza )




4) " Ξύπνησα κακόκεφος και είπα να κάνω μια γενοκτονία να περάσει η ώρα" ( Ender's Game )




3) " Κeep Your Loving Brother Happy" ( 12 Υears A Slave )



2) " Θα κάνω την καρδούλα σου να λιώσει σαν κεράκι" ( Her )



1) " Τhe Principle Of Evil " ( The Act Of Killing )



Δεν υπάρχουν σχόλια: